Діагностика двигуна димогенератором
від 300 грн.

Що таке димогенерація?

Автомобіль – це комплекс систем та механізмів, які, на жаль, можуть виходити з ладу. У разі порушення герметичності будь-якої із систем автомобіля незамінним засобом буде генератор диму для автомобіля.
Це прилад, за допомогою якого можна перевірити герметичність двигуна, системи подачі повітря, системи охолодження, герметичність паливної магістралі, герметичність ущільнювачів дверей автомобіля та герметичність ущільнювачів фар.

Що можна перевірити?
Димогенерація дає можливість перевірити на витоку такі системи

Системи впуску

Вакуумні системи

Системи охолодження

Нестабільна робота двигуна?
Швидше записуйся до нас на діагностику і ми допоможемо вирішити цю проблему!

Переваги димогенерації

Швидка діагностика (займає від 20 хв до 1 години Вашого часу)

Экономия денег (не нужно менять "все подряд", помогает сузить поиск неисправности)

Квалификация (мы точно знаем как правильно проводить данную процедуру и на что обращать особое внимание)

Для того, щоб бортовий комп’ютер правильно розраховував паливо, йому потрібно знати точні дані про кількість повітря, яке входити до самого мотора, тому вся система впускного тракту має бути абсолютно герметичною. При настанні холодів у багатьох автомобілів виявляються проблеми – невпевнений пуск, нестабільна робота двигуна на холостому ходу під час прогріву або різке і несподіване збільшення витрат топлива. Причин виникнення таких неприємностей може бути кілька, але одна з них – підсмоктування повітря.
Якщо на такому автомобілі встановлено ГБО, спочатку унеможливлюють його поломку. Якщо ГБО справно чи автомобіль “бензиновий”/ “дизельний”, тоді проводять його діагностику. Причому не лише діагностичним сканером, який зчитує помилки та дає ґрунт фахівцеві для аналізу потокових даних. Адже цей вид діагностики далеко не завжди може показати підсмоктування повітря.
Ще одна можлива причина підсмоктування повітря – природне зношування гумових чи пластикових патрубків. Особливо часто такі неприємності виникають влітку або під впливом високих температур біля двигуна.